2012. március 12., hétfő

#66 Oi Va Voi - Laughter Through Tears [2003]

A napokban éppen mutogattam a jövendő ajánló anyagát és egyből megkaptam, hogy hát ez pont olyan mint a Parov Stellar. Sok párhuzam van a két banda között, nekem a kedvencem, hogy két év különbséggel, de ugyanaz szerettette meg velem mindkettőt.:)

Szóóóval Oi Va Voi. Azt hiszem az egyetlen általam emészthető klezmer alapokon nyugvó banda az övéké. Zenéjüket még a kisérleti, spanyol és magyar jelzőkkel is szokták illetni, ez pedig egy elég érdekes mix. Négy zseniális albumuk közül a második győzött, de azért én nem állnék le egynél a helyetekben!:

Oi Va Voi - Laughter Through Tears [2003]


A londoni együttes neve a mindannyiunk nagymamája által emlegetett "Oh Dear!"-héber megfelelőjéből származik. További érdekesség, hogy az albumon feltűnik az akkor még nagyban animás Németh Juci is, aki az előző albumról átvett "A Csitári Hegyek Alatt" feldolgozást énekli újjá. (Van egy kis "jobb később mint soha" feelingem így kb 10év után felfedezni ezt a számot...:) Íme:




Oi va voi - A csitari hegyek alatt
From the Album : Laughter Through Tears
2003





oi va voi - Yesterday's Mistakes (featuring KT Tunstall)
From the Album : Laughter Through Tears
2003





Dry Your Eyes - Oi Va Voi
From the Album : Oi Va Voi
2007



Hát ez talán éppen sziget és sajnos nem képviseltük magunkat:


1 megjegyzés:

Hajdrák Tímea írta...

Nekem nagyon tetszik. Köszi. Timi