2009. április 13., hétfő

#43 Gui Boratto - Chromophobia [2007]

No, a következő album igen különleges, ugyanis Édesanyám, aki jelenleg állandó partnere a diplomamunka írásnak általában nem nagyon szól bele abba, hogy a nagy munka közben milyen zene hallatszik ki a szobámból, jelenleg Argentin tangó és Prodigy egyaránt előfordul és igen toleráns ilyen tekintetben. Évek óta feszegetem a határokat, de mintha totál mindenevő lenne. Aztán egy nap sikerült, elsőnek csak azt hittem hogy csak fáj a feje vagy ilyesmi, de NEM. Gyakorlatilag bármilyen napszakban került a playlistbe a következő album egyből megkaptam, hogy legalább halkabban már ha ezt az izét kell hallgatnunk. Így egyből tudtam, hogy ez egy gyöngyszem:


Gui Boratto - Chromophobia [2007]


Boratto úr '74es születésű Brazil zenész (és elvileg építészmérnök), aki az elektronikus scénán mozog, az említett albuma a középső az eddig elkészült 3ból, ám eddig a legsikeresebb. Élő fellépésein természetesen laptoppal és megfelelő mennyiségű elektronika segítségével alkot. Durva vagy legalábbis sötét albumcíme ellenére a Chromophobia egy igen sokszínű, könnyen szerethető album, fellelhető benne igen komoly minimal nóta és jó kis chillout egyaránt, érdemes megszerezni.
No blablának ennyit, jöjjön a ZENE!


A biztonság kedvéért csak két számot kaptok ma,
elsőnek a nagy sláger, zseniális és kreatív klippel:
Gui Boratto - Beautiful Life
From the Album : Chromophobia
2007, Kompakt Records





Másodiknak pedig a nagy kedvenc, a felvezetés gyönyörű,
és aztán a kiteljesedés 1:30-nál, ÁÁÁH.
Gui Boratto - Mr. Decay
From the Album : Chromophobia
2007, Kompakt Records








* * *

3 megjegyzés:

Hajdrák Tímea írta...

Hááát, én anyukáddal érzek együtt, bár zeneileg alulművelt vagyok. Ha nem énekelnek, az nekem hiányzik. :D Ez az a zene, amit mondjuk a boldogult Westbalkánban szívesen hallgattam, de itthon soha nem vakarnám elő. Lehet, hogy az én hibám, de így vagyok a képekkel is, mint a zenével, hogy ha nem tudok érzelmileg azonosulni valamivel, akkor nem tetszik.

Andrew írta...

Hát az tuti hogy gyártósor-szélli-lelkület kell ahhoz, hogy valaki igazán azonosuljon ezzel, de pl agyat formattálni igen jól lehet vele!

Hajdrák Tímea írta...

:))))