2009. október 23., péntek

A Skillz - Strawberry Jam Forever

Tegnap Mumusban erre a számra jelentünk meg és nem értettem, hogy ez miért nincs már rajta az mp3 lejátszómon. A problémát azóta orvosoltam, de Ti is megkapjátok, sőt fel szeretném mérni, hogy hányan közületek szeretik meg ezt a számot illetve kik gondolják azt, hogy gyakorlatilag megerőszakolták John-t, Paul-t, Harrison-t és Ringo-t!
Lehet szavazni!



A Skillz - Strawberry Jam Forever
(Original by The Beatles)




Akit érdekel az illető az itt találja meg:
- myspace


* * *

2 megjegyzés:

igi írta...

Delete, format, F8, erease...stb.

Ms.K. írta...

Hát most mit írjak, nincsenek véletlenek??? Nos legyek alul művelt, de én két napja hallottam először az eredeti Beatles számot a Sztar fm-en. Lehet kacagni, de vannak ott nagyon jó zenék, és én szoktam aztat is hallgatni. (Hú megkönnyebbülés volt ezt leírni, bár a múltkor mikor velem utaztál Kedves András te is ezt hallgattad halkan...)Szóval már ott tetszett az eredeti, a feldolgozás is tetszik, de az eredeti AZ eredeti! :) Örülök, hogy felkerült ide, és örülök, hogy úgy került fel ide, hogy tudtam miről van szó!!!! :D