2008. április 1., kedd

#23 Seal - Best 1991-2004 CD2 [2004]

Sziasztok

Ne haragudjatok, már régóta kerülgetem ezt az albumot, nem igazán mertem beajánlani, de már nagyon itt volt az ideje, szal ne kövezzetek meg érte, még ha - és ezt véssétek mélyen az agyatokba – még ha azt is mondja hogy Jehova! Szal jön Henry Olusegun Olumide Adeola Samuel egy albuma. Előadónk Londonban született, de Nigériai és Brazil ősökkel rendelkezik. A sikert az ugyancsak brit származású Adamski hozta meg számára, amikor felkérte Killer című számának az feléneklésére, íme a klip. (Mekkora szám...., annak idején csak a Prodigynak és a KLFnek voltak hasonló ütemei....)





A számot később sokan feldolgozták, többek között George Michael és az ATB is. Ezután sikerült összehoznia még egy nagysikerű számot, a crazy-t, ehhez is klip hogy legyen mit néznetek:




Mai napig gyártja a számokat, voltak további sikerei is például a Batman soundtrack-en is, de tulajdonképpen több jellemzés már nem is kell, hiszen mi más bizonyítja jobban Seal zsenialitását, mint hogy Heidi Klum férje, így már csak egy lényeges megjegyzés maradt:
Nem az egyik stúdióalbumát kapjátok, valami sokkal jobbat, ugyanis 2004ben kiadta a válogatás CDjét, aminek második oldalán egy akusztikus válogatás található, ami azért meglepő egy nagyjából elektronikus beállítottságú pop előadótól, a lényeg hogy poénból szedtem le, de azóta sem tudtam megunni, csak a skunk anansie akusztikus felvételei tudják ezzel felvenni a versenyt, teljesen átdolgozott dalok, érdekes hangszerek, nem értem hogy az MTV unplugged miért nem hívta meg, szerintem lett volna akkora sikere mint a Corrsnak, mindenesetre egy nagyon kellemes és mégsem fárasztóan lágy album lett belőle igen komoly akusztikus zenekarral. Szerintem tetszeni fog.

Seal - Best 1991-2004 CD2(!!!!) [2004]

Tehát dont forget hogy a kettes CD-t ajánlom, az első CD csak szülői felügyelettel!!


Enjoy


Andrúú





4 megjegyzés:

igi írta...

Sealnek jó zenéje van. Nem nagyon szoktam klipeket nézni így kicsit meglepődtem, kb. Prince jut róla eszembe. Bár nem tudom ki az a szerencsétlen aki utánozni vagy hasonlítani akar rá :)

markoferko írta...

csunya emberek szar zenet jatszanak (tehat olyan, mint seal)

HE MI A BIGYO
http://youtube.com/watch?v=_8lCfz9HTDs

Névtelen írta...

Jó a zene, nekem tetszik, meg Adriennek is tetszik. Viszont nem értem, hogy Heidi Klum miért jó nő? Esetleg mert lóg a melle? Tiszta ideg vagyok, mert nem ezek a modellek a jó nők! A jó nők az utcán vannak, úgy értem, hogy a hétköznapokban. Nagyon sok lányból lehetne modellt csinálni és a legtöbb modellből az utcán semmit nem néznél ki! Egyébként mondjuk Seal is ténylegesen csúnya! De a zene tetszik, a külseje nem befolyásol bennünket.

igi írta...

He mi a bigyo sehol sincs:
http://youtube.com/watch?v=lZnfv5zstxo
:)