2008. április 6., vasárnap

#24 Rés - How I Do [2001]

Szervusztok

Ma szembesültem azzal a problémával (előbb pánik majd megnyugvás a zseniális választás víziójával), hogy a változatosság fenntartása céljából nem ajánlhatok se régit, se elektronikust, se lassút, így kaptok hiper-poppot, abból is egy számotokra remélhetőleg elég ismeretlen, ám annál jobb előadót/albumot.
Mai muzsikusunk Shareese Renèe Ballard (René, mint Gyuri nagymamája!!), Philadelphiában született, imádja Stevie Wondert és az R&B-t. Információhiány miatt ugorjunk egyből 2001be, amikor kiadja első albumát.



Rés - How I Do [2001]



Én személy szerint a tvben láttam először és onnan tetszett meg, keresgélésem során kiderült, hogy a VH1-nak tetszett egyedül ez az album és egy-két néző kivételével senki sem figyelt fel rá,(emléxem h annak idején képtelenség volt megszerezni a hanganyagot, míg végül Kobe kollegánál találtam rá az albumra véletlenül) mindenesetre se az MTV se a rádiók nem játszották az első (Golden Boys) se második (Ice King) kislemezét, így szegény bebukott majdnem, míg meglepő módon a They Say Vision c. harmadik próbálkozása sikert hozott és elkezdett fogyni az albuma. Sajnos eztán ennyi is lett a dolog, az album még megért egy negyedik kislemez kiadást is, és csak aztán tűnt el. Ezután dolgozgatott mint énekes, többek között Gnarls Barkley együttesének is tagja volt háttérénekesként.
Új albuma idén jelent meg Black.Girls.Rock címmel, ám Rés-nek ismét kiadási problémái vannak így inkább mint oly sokan mások, a myspace (http://www.myspace.com/res) oldalán lehet a legkönnyebben hallani Felölel vagy megvenni az albumát. Azért klip készült, lásd lejjebb.

Már csak egy nagy kérdés maradt: Melyik a legjobb szám a kedvenceim közül?? Tessék szavazni a jobb oldalon!!!

Jó hallgatást!



Andris






Videók:

Az egyik kedvenc és szavazati alany: Golden Boys:





Az Ice king című második megbukott kislemez, amiből éppen ezért klip sem készült ami azért meglepő, mert a kislemezen a dalt Rés a híres Nas-szal (Kelis férjével) együtt énekli, Nas már akkor is a Rap elitjébe tartozott, szóval nem értem hogy nem lett ebből klip... Itt a szám ami ugye az eredeti albumon még Nas nélkül hallható:





És ismét egy rejtély, hogy ezzel a számmal hogy nem lehet egy albumot eljuttatni a sikerig, az új lemezről az első kislemez: There's No Way címmel, szerintem jobb mint egy átlagos szám az MTV Base-en


5 megjegyzés:

Karo írta...

Hey, és mi van ha egyik sem tetszik, mert nem komálom az r&b-t? Tartózkodnék, de a felvezető szöveg kiváló, ezért is járok ide :)

igi írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
igi írta...

Hm a számok többsége nekem nem jön be. De A Let love szám viszont kifejeztetten jó.
Mp3 levél mellé meg jó ötlet tessék csak küldeni!
Az Ice kinges számról nekem meg ez jutott inkább eszembe.
http://www.youtube.com/watch?v=7sei-eEjy4g

Andrew írta...

szegény Nas... a kérdés Igi már csak az hogy hogy akadsz rá ilyen számokra?? :)

Unknown írta...

asszem elszámoltam magam. Nem is a Nas-es szám, hanem az aranyifjak vagy a megoldhatatlannak tűnő helyzetről szóló tetszik, de inkább az utóbbi. Nem szeretem a rappet...Ez van.