2009. augusztus 11., kedd

The 25 worst album covers of all time

Sziasztok

Kicsit hígítjuk a tartalmat (eltumblr-esítjük), persze a zenétől nem távolodunk el, hanem Ferinek köszönhetően bemutatjuk a világ valaha készült 25 legpocsékebb borítójának listáját, melyet a designer-daily készített el. A lista meglehetősen igényes, van rajta ABBA és Tozovac album is. Ízelítőnek:

THE HANDSOME BEASTS - 04
(www.thehandsomebeasts.co.uk)


A többit pedig itt tekinthetitek meg:

The 25 worst album covers of all time

Enjoy

* * *

3 megjegyzés:

kobe írta...

Az elefántostól megfeküdtem. :D

Marci írta...

A Profundo-t ismerem ezek közül, voltam már 5-6 fellépésükön, nekem nagyon tetszik! Pont ma meg is hallgattam az Elmondanám címűt. :)
Andrew, láttad őket élőben?

Andrew írta...

Jaja, nekem is Ők tetszettek legjobban, bár ez gondolom látszik a postból.:)