2008. március 10., hétfő

#11 Cadik - Live @ Tilos Rádió [2007]

Jó reggelt!

Ma mélabúsak és szomorúak vagyunk, így maradunk Budapesten. Megmachináljuk pszihénket és lesüllyedünk a tudatmódosító zenékhez. A következő ajánlásom nem egy album, hanem egy mix, mivel az ilyen zenék nem szoktak albumon megjelenni, max bakeliten és akkor is maxi formájában. Nekünk azonban van egy Dj Cadikunk, aki igentisztelt Exem egyik jóbarátja (csak hogy a személyes link meglegyen) és Cadikról talán csak annyit hogy Palotai jobbkeze és például az Anima Sound System alapító tagja, igaz kb a 3. album tájékán kilépett a csapatból. Szóval az Úr nem akárki és nem ma kezdte a szakmát. Cadikra jellemző, hogy próbál mindig újítani és annyiban különbözik Palotaitól, hogy még utóbbi általában a trendit játsza elöbbi pedig mindig egy lépéssel előrrébb jár. Ez jelen pillanatban, illetve az elmúlt 1 évben a DubSteppet jelenti, ezt a teljesen új stílust amit nem igazán lehet sehova sem sorolni, remélem Nektek is bejön majd.

Cadik - Live @ Tilos Rádió 22:00-23:00, (Totoya klub + Dzsungel
könyve) 2007.márc.06

Viszont, mivel már hetek óta nem hallgatjátok a zenéket ezt most nem kell keresni, itt lehet letölteni:

http://uj.tilos.hu/online/2007/03/06/2200.mp3
http://uj.tilos.hu/online/2007/03/06/2230.mp3
Azért 2 fájl és 2 m3u, mert a Tilos félóránként tördeli az archivumot, én viszont egy órát linkeltem.

illetve csatoltam a winampba illeszthető playlisteket //Bloghoz nem linkeltem//, amikkel internetes rádióként azonnal hallgathatók (CD-re kiíráshoz ajánlott magát az mp3at letölteni)


Nincsenek megjegyzések: